سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pasargadayegh

نظر

ایزوگام

آیا ایزوگام منقضی می شود؟ قبل از خرید، باید مطمئن شوید که تا حد امکان در مورد آن اطلاعات دارید. ایزوگام به عنوان کالایی برای عایق بندی عالی است، اما جنسی که خریداری می کنید ممکن است بهترین گزینه برای نیاز شما نباشد.

پاسارگاد عایق پارس – شما باید وقت بگذارید و همه نیازهای خود را در نظر بگیرید. به طور همزمان، شما باید بدانید که به ازای پولی که پرداخت می کنید چه چیزی به دست می آورید. حالا سوال این جاست که ایزوگام چه مدت دوام دارد؟ منقضی می شود یا خیر؟

نصب ایزوگام

نصب ایزوگام

پیش از هر چیز، شما باید کمی بیشتر در مورد اصول نصب ایزوگام بدانید. این محصول برای جلوگیری از هرگونه آسیب ناشی از نفوذ آب بسیار موثر است. به عنوان مثال، می توان آن را بر روی سقف های با شیب و بدون شیب نصب کرد.

اما نصب آن مهارتی می خواهد که بتوان آن را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه درز و نشتی نصب کرد. بهتر است این کار را به افراد حرفه ای واگذار کنید.

به طور کلی ایزوگام بسته به نوع و جنس و مواد اولیه به کار رفته درون آن و مهمتر از هم نوع نصب ممکن است منقضی شود. البته این‌ ها تنها پارامترهای تعیین کننده عمر مفید ایزوگام به شمار نمی روند. شرایط محیطی که در آن قرار دارد و نیز بودن در معرض مستقیم نور خورشید هم تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن می گذارد.

بسیاری از تولیدکنندگان برای محصولات خود ضمانتی 10 تا 15 ساله می دهند. البته این مدت زمان بسته به نوع ایزوگام افزایش پیدا می کند.

اگر می خواهید محصولی داشته باشید که حداقل 15 سال برای شما به خوبی کار کند بهتر است محصولی با کیفیت و شناخته شده را انتخاب کنید. شاید مجبور باشید هزینه بیشتری پرداخت کنید اما در عوض جلوی بسیاری از هزینه‌ های اضافی احتمالی در آینده را می گیرید.