سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pasargadayegh

نظر

ایزوگام

داشتن ملک در شهری با آب و هوای دوقطبی مانند مناطق شمالی کشورمان و نصب عایق رطوبتی (ایزوگام) برای آن می تواند دردسرساز باشد. در یک لحظه، خورشید شما را می سوزاند و چندی بعد، در حال انتقال آب از سقفی هستید که در طی یک طوفان خود به خودی از بین رفته است.

پاسارگاد عایق پارس – خانه شما زمانی ارزشمندتر می شود که اقدامات حفاظتی و پیشگیرانه برای آن تنظیم شده باشد. این موارد می تواند به کاهش هزینه های غیر ضروری و به حداقل رساندن خسارات کمک کنند.

عایق رطوبتی ارزش بنای شما را افزایش می دهد. از نفوذ رطوبت ناخواسته به دیوارهای شما جلوگیری می کند، که به طور معمول باعث رشد کپک و قارچ می شود. باید بدانید که کپک به طور موثری بر سلامت ما تاثیر می گذارد.

این رطوبت ناخواسته به دلیل نشت آب باعث آسیب به پایه های سازه می شود که می تواند یکپارچگی ساختاری را از بین ببرد. همچنین باعث زنگ زدگی فلزات و پوسیدگی چوب می شود. بدیهی است که محل زندگی ناسالم و پایه های ضعیف بر ارزش ملک شما تاثیر می گذارد.

بتن و عایق رطوبتی در سازه

نفوذ ناپذیری عایق رطوبتی

به زبان ساده، آب بتن را تجزیه می کند. هنگام عایق کاری بتن، بنایی و سایر مصالح مبتنی بر سیمان، عایق رطوبتی طول عمر و دوام سازه را افزایش می دهد. چه در حال حفظ دیوار بلوکی، یک کف بتنی یا دیوارهای بتنی ریخته شده باشید، دور نگه داشتن آب از بتن گامی عالی به سمت طول عمر بیشتر است.

در برخی از نقاط کشورمان، اگر دیوارهای بتنی یا بلوکی دارید، طبق قانون و قوانین ساختمانی باید این سازه ها را ضد آب کنید. در ساختمان های مرتفع خرابی و نامرغوب بودن مصالح غیرقابل قبول است و تمامی زیرسازی ها باید ضد آب باشند.

هنگامی که بتن مرطوب است و کپک زده می شود، نه تنها بد به نظر می رسد، بلکه ضعیف می شود. احتمالاً آسیب های سطحی را در پیاده رو یا ملات های قدیمی دیده اید. بتن فرسایش می یابد و مواد اولیه و بتن پایه را در معرض دید قرار می دهد.

چگونه عایق رطوبتی ارزش ملک شما را به طرق مختلف افزایش می دهد

بتن و عایق رطوبتی

وقتی صحبت از مزایای ایزوگام کاری و عایق بندی می شود، بارزترین آنها محافظت در برابر آب است. با این حال، آیا می دانستید که انجام این کار در خانه یا بالکن یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای ملک خود انجام دهید؟

خسارات ناشی از آب به طور کلی 20 درصد از کل مطالبات بیمه شده توسط صاحبان خانه را تشکیل می دهد. ایزوگام می تواند از تعمیرات پرهزینه از جمله نفوذ آب به زیرزمین جلوگیری کند.

فقط 24 تا 48 ساعت طول می کشد تا کپک روی سطح مرطوب رشد کند. بنابراین، ایزوگام به ایجاد یک خانه ی سالم برای خانواده شما کمک می کند. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض کپک می تواند باعث آسم، تب یونجه و سایر بیماری های شدید پزشکی شود.

عایق رطوبتی از آسیب های ساختاری در داخل و خارج خانه ی شما هم جلوگیری می کند. آب می تواند از طریق فونداسیون به بنا نفوذ می کند و باعث ایجاد ترک های قابل توجهی در فونداسیون شود و یکپارچگی ساختاری ملک را به خطر بیندازد.

هنگامی که خانه خود را ایزوگام می کنید، می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که خانه، وسایل و خانواده تان ایمن خواهند بود بدون اینکه نگران تاثیرات آسیب و نشت آن باشید.